Сайт 10-А класса

Харьковской гимназии № 13

Харьковского городского совета Харьковской области

 м. Харків,вул. Благовіщенська 36,
телефон (057) 712-23-42
е-mail: shoo-13@ukr.net

В рамках проведення тижня безпеки життєдіяльності 05-09.10.2020 учні 10-А класу у формі рольової гри

"Основні правила поведінки при виявленні маловідомих предметів" згадали основні характерні ознаки, що вказують на можливу належність підозрілого предмета до вибухового пристрою. Пригадали алгоритм дій у разі виявлення підозрілого предмета та дії, категорично заборонені у разі виявлення сторонніх предметів.

 

Наша замечательная и дорогая,  Виктория Геннадьевна! Наш проводник в страну знаний и больших школьных чудес, поздравляем Вас с Последним звонком и от души говорим Вам "большое спасибо" за открытия и всяческую поддержку.

Желаем Вам весёлого лета, красивых историй и полного восстановления сил и энергии.

 

Дзвоник щебече, піснею ллється,

Тільки від того сумно на серці.
Роки дитинства не повернути,
Шкільне життя нам не забути…

Зі святом, гімназійна родино! З успішним закінченням ще одного навчального року, який кожному подарував нові знання, нові враження, нові думки і почуття! Бажаємо веселих канікул і яскравого літа! Будьте здорові!

Біологія.

Тема уроку1: «Узагальнення.   «Учені-біологи України».

Тема уроку 2: «Узагальнення теми  «Хімічний склад клітини та біологічні молекули»

Опрацювати стор.234-236,повторити параграфи 2-8.

 Алгебра

Розв’язування задач  20.65-20.76

 Геометрія

Повт.§18,19, стор. 224 тест 5

 Хімія.

Опрацювати завдання, що представлені на classroom.google.com

https://www.youtube.com/watch?v=pwOfOBXfE9

 29.05. 2020

Створити інфографіку «Органічні сполуки в побуті»

 Географія

 п. 46, 47 «Поняття про глобальні проблеми людства». Прочитати параграфи, для самоперевірки усно відповісти на питання після параграфів. Тестування в CLASSTIME «Третинний сектор економіки».

 п. 48 « Україна та глобальні проблеми людства.» Узагальнення.

Завдання знаходиться на сторінці 9 клас GOOGLE CLASSROOM   https://classroom.google.com/c/MjU5NTI3NTI0NTla  код  курса befsm2b

Творче завдання (для бажаючих) створити інфографіку чи презентацію Point на тему «Глобальні проблеми людства». Роботу надіслати вчителю на пошту.

 Зарубежная литература:

Читати твір "Мій хлопець - янгол". Автор Марк Арен.

 Українська мова:

25.05 – Тема: Порядок слів у реченні. Граматична основа. Види речень. Тренуємося  http://xn--80aafnzkijm.xn--j1amh/tele-radio-lessons/dyktanty/124-diktant-25.html -написати аудіодиктант №25 «Тарас Шевченко» і виконати самоперевірку. Проглянути відео https://youtu.be/cX_Fr2hF-SA 

27.05 – Тема: Повторення та узагальнення вивченого (синтаксис). -написати аудіодиктант  http://xn--80aafnzkijm.xn--j1amh/tele-radio-lessons/dyktanty/123-diktant-24.html і виконати самоперевірку. Проглянути відео https://youtu.be/KulVYUWyAtQ 

 Українська література:

26.05 – Бесіда про вивчені протягом року твори, що викликали найбільшу зацікавленість. Повторення. Прогляньте відеоурок https://youtu.be/cNnJkCDq8aY . 

28.05 – Повторення та узагальнення вивченого. Прогляньте відеоурок https://youtu.be/K8m0_KbJyaU. Вам буде надано список літератури для прочитання влітку.

 Фізика.

Повторення та узагальнення навчального матеріалу за курс фізики 9 класу. Повторити основні поняття та формули в кінці розділів підручника.

 Англійська мова.

https://padlet.com/oksanaponomarenko1974/lzuvc3y8pzp2

 Німецька мова.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber.

 Історія України.

Узагальнення тем до курсу "Історія України. 9 клас".

 Всесвітня історія

Узагальнення тем до курсу "Всесвітня історія. 9 клас".

 Правознавство.

Узагальнення тем до курсу "Правознавство. 9 клас".

 Інформатика.

Допрацювати  і здати роботи, які не виконані своєчасно.

 Основи здоров’я

 п. 30, 31  «Глобальні загрози», «Міжнародне екологічне право» Прочитайте додаткову інформацію про екологічне маркування на сайті Міністерства енергетики та захисту довкілля України

https://menr.gov.ua/content/ekologichne-markuvannya2.html

Знайдіть додаткову інформацію про забруднення Дунаю (стор. 153).

Біологія.

  1. Підготуватися  до тестування з теми «Біологія як основа біотехнології  та медицини» (параграф 53, 54, 55, 56). Тестування відбудеться  20.05  о 10.00. Час тестування 20 хв.                                                                                                  2. Опрацювати  параграфи 57, 58  
  2. Виписати  основні поняття в зошит. 
  3. Переглянути  презентації:  «Особливості генетичної та клітинної інженерії» 

Алгебра

1.Контрольна  робота (Завдання в групі Viber) 

  1. 20.20, 20.25

 Геометрія

Повт.§5,  №145,146,147,148

 Хімія.

18.05. 2020 

Створити презентацію на тему «Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки» в форматі Google - презентації

22.05. 2020

Хімічний квест

 Географія

18.05  п.45 "Комп'ютерне програмування. Аутсорсинг".  Онлайн-урок в Zoom.

 Зарубежная литература:

Читати твір "Мій хлопець - янгол". Автор Марк Арен.

 Українська мова:

18.05 – Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення вивченого матеріалу). Завдання: проглянути відеоурок https://youtu.be/IfFvzQpUjlU ,   працюємо в  Classtime (повторення).

20.05 – Складне речення (повторення). Завдання: опрацювати відеоматеріали https://youtu.be/kj1MRiHxrCo  ,  працюємо в Classtime  (повторення).

 Українська література:

19.05 – Література рідного краю. Харківські поети. Підготувати презентацію.

21.05 – Повторення вивченого (“Чорна рада” П. Куліша, “Інститутка”Марка Вовчка). Проглянути відео. https://youtu.be/M4rx71G9V6g  Працюємо в Classtime.

 Фізика.

Повторити основні поняття та формули до розділу 5: "Рух і взаємодія. Закони збереження", ст.256-257. В робочому зошиті виконати завдання для самоперевірки ст.258-259

 Англійська мова.

https://padlet.com/oksanaponomarenko1974/lzuvc3y8pzp2

 Німецька мова.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber.

 Історія України.

Узагальнення розділу "Культура України 2 пол. 19 - поч. 20 ст." Виконати письмову роботу та тестові завдання.

 Всесвітня історія

Опрацювати параграф 32. Тема " Розвиток культури", письмово виконати завдання.

 Правознавство.

Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач.

 Інформатика.

Завдання творче!!!

Розробіть презетацію, на тему «21 травня – день вишиванки» 

Презентація повинна мати:

  1. 15-20 слайдів або більше;
  2. Використання шаблонів оформлення;
  3. Зміна та редагування шаблонів оформлення;
  4. Використання ефектів анімації;
  5. Посилання на інтернет ресурси (які ви використовували під час навчання);
  6. Один з слайдів – карта знань 
  7. Налаштування автоматичного перегляду презентації.

P.S. для карт знань берете бескоштовну будь-яку програму з інтернету, робите змінок екрану (обрізаєте зайве) та розміщуєте в слайд, як малюнок

 Основи здоров’я

 п. 28, 29  «Безпека як потреба людини», «Взаємозв’язок особистої, національної , глобальної безпеки»   Завдання в групі класу Viber. Виконати практичне завдання № 13 стор. 149, 150. Роботу надіслати вчителю на електронну пошту.

Біологія.

 Тема уроку1-2: «Генетично модифіковані організми».

  1. Опрацювати  параграфи  56.  
  2. Виписати  основні поняття в зошит. 
  3. Скласти таблицю (письмово) «ГМО: переваги та недоліки».  Надіслати  роботу  14.05. до 15.00.   на ел. адресу Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
  4. Переглянути  презентації:  «Генетично модифіковані організми»

Алгебра

Розв’язування задач  № 20.35, 20.38, 20.42, 20.49, 20.52, 20.61, по одному прикладу, арифметична та геометрична прогресії

 Геометрія

Розв’язування задач № 706,708,709,710,712,715,547

Контрольна робота. Завдання будуть надані в групі Viber

 Хімія.

Онлайн-урок «Хімічна наука і виробництво в Україні. Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства»  на платформі  ZOOM

 Географія

п. 44 «Фінансові послуги»   Завдання буде розміщено на сторінці Google Classroom    https://classroom.google.com/c/MjU5NTI3NTI0NTla

 Зарубежная литература:

Читати твір " Історія одного кохання". Автор Єрік Сіґал

 Українська мова:

13.05 – Тема: РМ. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. Працюємо  в Classtime  (повторення). Домашнє завдання: прочитати за підручником –стор. 200-201, виконати впр. 355 ( письмово). 

 Українська література:

12.05 – КОНТРОЛЬНА РОБОТА за темою: «М.Вовчок. «Інститутка».

14.05 – Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини в повісті “Інститутка”. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Працюємо в Classtime .  Переглянути відео https://youtu.be/6s5BbUcndAA

 Фізика.

1.13.05 о 13.00 тестова робота за підсумками розділу V "Рух і взаємодія. Закони збереження"

  1. Повторити основні поняття і формули на ст. 256,257 ( "Підбиваємо підсумки. Розділ V. Рух і взаємодія. Закони збереження")
  2. Тестові завдання будуть зорієнтовані на "Завдання для самоперевірки" на ст.258-259

 Англійська мова.

https://padlet.com/oksanaponomarenko1974/lzuvc3y8pzp2

 Німецька мова.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber.

 Історія України.

Розділ "Культура України 2 пол. 19 - поч. 20 ст."  Тема " Традиції та побут української сім'ї". Виконати письмову роботу.

 Всесвітня історія

Опрацювати параграф 31. Тема " Розвиток культури", письмово виконати завдання.

 Правознавство.

Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач.

 Інформатика.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber.

 Основи здоров’я

п.27, читати.

 

Біологія.

  1. Опрацювати  параграфи  54, 55.  Тема уроку 1: «Поняття про селекцію. Методи селекції рослин та тварин».  Тема уроку 2: «Огляд традиційних біотехнологій.
  2. Виписати  основні поняття в зошит. 
  3. Скласти таблицю «Класичні методи селекції організмів» ( с.207)
  4. Дати відповідь (письмово у вигляді плану) на запитання: Які біологічні та екологічні проблеми можуть  виникати під час використання технологій генетичної інженерії? Надіслати  роботу  07.05. до 15.00.   на Viber    або  ел. адресу Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
  5. Переглянути  презентацію:  «Селекція»

 Алгебра

Розв’язування задач 20.65-20.67, 20.71 - 20.74,

 Геометрія

Розв’язування задач № 677, 678,680

 Хімія.

04.05

Контрольна робота  № 2

 08.05.2020

Опрацювати параграф 40,41. Виконати завдання на інтерактивному робочому  аркуші

https://app.wizer.me/learn/YXAWNH

 Географія

п. 43  « Наука. Освіта. Охорона здоров’я»  читати, для самоперевірки усно відповідати на питання після параграфу, попрацювати з картами атласу

 Зарубежная литература:

стор.277-298(читати новий твір).

 Українська мова:

04.05 – Тема: Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Завдання: прочитати параграф 30, правило - стор. 189, вправи – 337 (переписати, виконати завдання до вправи усно), вправа 339 (письмово)

 06.05 - Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Завдання: прочитати правило параграф 31, стор. 193, вправи – 342 (письмово, переписати, усно –дати відповіді на питання), вправа 343 (письмово).

 Українська література:

05.05 – Тема: Життя і творча діяльність Марка Вовчка. Тема народного життя в повісті “Інститутка”. Завдання: прочитати М.Вовчок «Інститутка» (повністю). Переглянути відеолекцію  https://youtu.be/sRTNjWPcyUk 

 07.05 – Тема: М.Вовчок «Інститутка» (дочитати, скласти план до твору). Переглянути відео https://youtu.be/VwdhI2LyzV0

 Фізика.

  1. Повторити основні поняття і формули до розділів 1. "Магнітне поле"  

на ст. 48-49; 2. "Світлові явища" на ст. 104-105; 

3."Механічні та електромагнітні хвилі" на ст. 140-141. 

  1. Тестування в онлайн режимі 06.05 о 13.00 за повтореним матеріалом.

 Англійська мова.

https://padlet.com/oksanaponomarenko1974/lzuvc3y8pzp2

 Німецька мова.

Переклад 10 речень з використанням вивченої лексики

Читання та переклад тексту відповідного рівня + виконання завдань до тексту

 Історія України.

Розділ "Культура України 2 пол. 19 - поч. 20 ст."  Опрацювати параграф 33. письмово відповісти на запитання.

 Всесвітня історія

Опрацювати параграф 30. Тема " Розвиток культури", письмово виконати завдання.

 Правознавство.

Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач.

 Інформатика.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber.

 Основи здоров’я

п.26, читати.

 Мистецтво.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber.

Біологія.

  1. Підготуватися  до тестування з теми «Біосфера як цілісна система» (п.51). Тестування відбудеться  29.04  о 10.00. Час тестування 15 хв.  
  2. Опрацювати  параграфи  52, 53.  Тема уроку 1: «Захист та  збереження біосфери». Тема уроку 2: «Одомашнення  рослин та  тварин».
  3. Виписати  основні поняття в зошит. 
  4. Скласти таблицю «Природоохоронні території України» ( с.199)
  5. Переглянути  презентації:  «Охорона біосфери» та  «Центри різноманістності  і  походження культурних рослин. Райони одомашення тварин»

 Алгебра

№№ 20.52- 20.56 ( перший та останній) , 20.60-20.62 ( перший та останній)

 Геометрія

Стор.214  виконати тестування

 Хімія.

 Вся інформація представлена classroom.google.com в темі «27.04.2020 ПРАКТИЧНА РОБОТА №5»

Виконати практичну роботу №5, форма заповнення додається окремо

Посилання   до дослідів

1 дослід   https://www.youtube.com/watch?v=fXcB8aKGOcw  з 2хв по 8хв 30сек

2 дослід https://www.youtube.com/watch?v=eHvqRADKozw

3 дослід http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-10-klas/14109-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-1-viyavlennya-organchnih-kislot-y-harchovih-prodyktah  до 2 хв 53сек

Роботу прикріпити до classroom

 Географія

27.04  п. 41 « Туризм в Україні». Завдання буде розміщено на сторінці Google Classroom

https://youtu.be/2CDzgMbpWZ8

 https://youtu.be/R795gjM3xj4

 https://youtu.be/kDh6bdJpOGE

 29.04  п. 42 « Міжнародний туризм».  Завдання буде розміщено на сторінці Google Classroom

 Зарубежная литература:

Продовжити читати твір Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом". Подивитись екранізацію твору. 

 Російська мова.

Написати есе на тему: "Порівняння вражень від книги та фільму "451 градус за Фаренгейтом"(твір писати російською мовою. До 100 слів) 

Роботи надсилати на Viber

 Українська мова:

27.04 – КОНТРОЛЬНА РОБОТА (ТЕСТУВАННЯ) за темою «Складне речення»

29.04 - Тема: Розділові знаки при прямій мові (повторення). Завдання:  опрацювати відеоурок https://youtu.be/fQHweEwQg5o . Виконати тести у Classtime.

 Українська література:

28.04 - Тема: “Чорна рада” П. Куліша – перший українськомовний історичний роман-хроніка. Завдання: Проглянути відеоурок  https://youtu.be/HQ1NtBNFWr8 . Виконати тести у Classtime.

30.04 - Тема: Динамічний інтригуючий сюжет роману “Чорна рада”. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Проглянути відеоурок https://youtu.be/LejZB19M-98  . Виконати тести у Classtime.

 Фізика.

  1. Опрацювати п.39 підручника.
  2. Виконати вправу 39 у робочих зошитах.
  3. На ст.249 (після п.39) виконати "Експериментальне завдання"(у робочих зошитах або на окремих аркушах). Звіт у вигляді фото надіслати на електронну пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
  4. Повторити на ст.256-257 основні поняття, формули розділу 5 "Рух і взаємодія. Закони збереження".
  5. На ст. 258-259 виконати у робочих зошитах завдання 1-9 для самоперевірки.

 Англійська мова.

https://padlet.com/oksanaponomarenko1974/lzuvc3y8pzp2

 Німецька мова.

стр 125, №3. Читати, перекладати. +№4 стр 125 письмово, вставити слова

 Історія України.

Розділ "Культура України 2 пол. 19 - поч. 20 ст."  Опрацювати параграф 32. письмово відповісти на запитання.

 Всесвітня історія

Опрацювати параграф 30. Тема " Розвиток культури", письмово виконати завдання.

 Правознавство.

Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач.

 Інформатика.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber в дні уроків за розкладом.

 Основи здоров’я

п.25, читати. Подивить відео

https://youtu.be/6bhhmEBrMPg

 https://youtu.be/ugK0a_O0KrU

 Мистецтво.

Теми 29-38, стор. 180-191, читати.

Повторити теми 23-28 , підготуватися до тестування.

Біологія.

  1. Виконати проект на тему: «Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості». (Рекомендації щодо виконання проекту будуть надіслані 22.04).
    2. Опрацювати  параграф 51. Тема уроку : «Біосфера як цілісна система».
    3. Виписати  основні поняття в зошит

(с.197-узагальнення)                                                         
4. Скласти   таблицю «Компоненти  біосфери» (с.196)
5. Переглянути  презентацію «Біосфера. Основні положення вчення В.І. Вернадського про біосферу». 

 Алгебра

Повторення нерівності 20.20-20.22,20.24,20.25

Геометрія

Площа круга та його частин П,19 №671,674 

 

Хімія.

Опрацювати параграф 39 , опрацювати завдання представлені classroom.google.com в темі «Значення природних і синтетичних органічних сполук.»

  1. Виконати тест з теми "Амінокислоти і білки"
  2. Перейти за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1CY9ve89iCTxsDaNnSrDNzeJ_6KE5z7LCFA7I9E2bfIo/edit?usp=sharing

 Ваше завдання: зробити 1 слайд  до  спільного проекту  9А(Б,В) "Значення природних і синтетичних органічних сполук",  на якому потрібно  розповісти: природна ця сполука чи синтетична( тоді з чого її добувають),  цінність цієї сполуки для людства або про важливу її  біологічну роль. В правому нижньому кутку слайду вказати своє прізвище та  ім'я. 

 Зарубежная литература:

Продовжити читати твір Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом". Подивитись екранізацію твору. 

 Російська мова.

Написати есе на тему: "Порівняння вражень від книги та фільму "451 градус за Фаренгейтом"(твір писати російською мовою. До 100 слів) 

Роботи надсилати на Viber

 Українська мова:

1.Тема: Складне речення (узагальнення вивченого матеріалу). Опрацювати відеоурок https://youtu.be/td82d8ZtLQo Виконати тестування в класстайм.

  1. Тема: Складне речення (узагальнення вивченого матеріалу). Опрацювати відеоурок  https://youtu.be/VFoRtd0_JzY   Виконати тестування в класстайм.

 Українська література:

1.Тема: П. Куліш. Роман  “Чорна рада” . Завдання: Переглянути фільм  https://youtu.be/7G5IWmNboFM   

  1. Тема: П. Куліш. Роман  “Чорна рада”. Завдання: Переглянути відео   https://youtu.be/0nswQSRCl4A  Виконати тестування в класстайм

 Фізика.

  1. Повторити п.36-п.38 підручника.
    2. Підготуватись до тестування за темою "Закони збереження імпульсу та механічної енергії".
    3. Тестування в онлайн режимі 22.04 о 13.00. 

 Англійська мова.

https://padlet.com/oksanaponomarenko1974/lzuvc3y8pzp2

 Історія України.

 Розділ "Культура України 2 пол. 19 - поч. 20 ст."  Опрацювати параграф 31. Тема "Розвиток науки", письмово відповісти на запитання.

 Всесвітня історія.

Опрацювати параграф 30. Тема " Розвиток культури", письмово виконати завдання.
 

Правознавство.

Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач.  

 Інформатика.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber в дні уроків за розкладом.

 Основи здоров’я

п.24, читати

 

Мистецтво.

Теми 27,28 стор.168 - 179, читати. 

Біологія.

  1. Опрацюйте параграфи 49, 50. Тема уроку 56: "Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори",       тема уроку 57 «Стабільність екосистем та причини її  порушення".  
  2. Випишіть в зошит  основні поняття, виділені жирним шрифтом.                 
  3. Перегляньте презентацію «Екологічні фактори" та складіть схему «Класифікація екологічних факторів » (слайд 2 ).
  4. Випишіть назви форм взаємодії живих організмів (слайд 8-15).                                         
  5. Дайте відповідь  на запитання після параграфів (усно). 

 Алгебра

Розв’язування завдань Виконати сам. роботу ( умова у групах класів)
Повторення нерівності № 20.5,20.13,20.15,20.16

Геометрія

Площа круга та його частин П.19.2.№658,659,661,662,670 

 

Географія.

13.04.  п.38, прочитати, усно відповісти на питання після параграфу, попрацювати з картами атласу. Тестування в Classtime, тема "Транспорт", п.36.37 15.04.  п.39,40. "Торгівля", прочитати, усно відповісти на питання після параграфів, попрацювати з картами атласу. Письмово відповісти в зошитах на питання:" Поміркуйте! Продаж яких товарів та послуг на світових ринках може забезпечити Україні економічне зростання?"
Фото відповіді надіслати на пошту до наступного уроку.

 Хімія.

Матеріали розміщені в classroom.google.com в кожному класі
13.04
Опрацювати параграф 38 до стор 220, опрацювати завдання представлені classroom.google.com в темі «Амінокислоти»
17.04
Опрацювати параграф 38  стор 220-223, опрацювати завдання представлені classroom.google.com в темі  «Білки» 

 Зарубежная литература:

Продовжити читання  твору Рея Бредбері " 451 градус по Фаренгейту". Підготувати письмову відповідь: "Що ж напророчив нам Бредбері?"

 Українська мова:

1.Тема: Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку. Завдання: переглянути відеоурок  https://youtu.be/HhOI6967-Oc. Виконати тести у класстайм.

  1. Тема: Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку. Завдання: переглянути відеоурок https://youtu.be/4PwMDo_yUVQ . Виконати тести у класстайм.

 Українська література:

1.Тема: Роман «Чорна рада» П. Куліша – перший українськомовний історичний роман-хроніка. Завдання:  зробити ідейно-художній аналіз роману (можна скористатися матеріалом - https://ukrclassic.com.ua/katalog/k/kulish-pantelejmon/3357-analiz-chorna-rada-pantelejmon-kulish) Виконати завдання у зошиті письмово і фото надіслати вчителю.

  1. Тема: Характеристика персонажів роману П.Куліша «Чорна рада». Завдання: Переглянути відеоурок https://youtu.be/dzv_PgMHBHM.  Виконати тести у класстайм.

 Фізика.

  1. Повторити параграф 38; 2. Переглянути відеоматеріал : " Потенціальна енергія. Кінетична енергія. Закон збереження енергії" (посилання буде надано). 3. Виконати тестову роботу (файл буде надано).4. Виконати творче завдання. Створити презентацію в Power Point на тему: " Реактивний рух в природі та техніці" (оптимальна кількість слайдів - 10). Виконані завдання надіслати на пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 Англійська мова.

Завдання в classroom та віртуальній дошці

 Історія України.

 Розділ "Культура України 2 пол. 19 - поч. 20 ст." Тема " Розвиток освіти". Опрацювати параграф 30, пункти 1-4, письмово відповісти на запитання 1-4 стр. 262 підручника.

Всесвітня історія.

Опрацювати параграф 29. Тема " Міжнародні відносини", письмово виконати завдання 1-2, 4-5. стр. 167 підручника.

Правознавство.

Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач. 

 Німецька мова

  1. Читати та перекладати текст Apple ist eine große amerikanische Computer-Firma. Apple hat in Europa nicht genug Steuern gezahlt. Jetzt muss die Firma 13 Milliarden Euro nachzahlen. Die Europa-Zentrale von Apple ist in Irland. Die EU-Kommission hat festgestellt: Apple hat in Irland viel zu wenig Steuern bezahlt. Der Chef von Apple heißt Tim Cook. Er ist sauer und sagt: Die Entscheidung der EU-Kommission ist politischer Mist. Cook will mit der Regierung in Irland eng zusammen-arbeiten, um sich gegen die Entscheidung zu wehren. Cook findet: Niemand hat etwas falsch gemacht. In Irland arbeiten 5.000 Menschen für Apple. Deshalb muss das Unternehmen in Irland Steuern zahlen, wenn es Gewinne gemacht hat. Viele große amerikanische Unternehmen haben ihre Europa-Zentrale in Irland: Dazu gehören Google, Facebook oder auch Amazon. Sie zahlen in Irland viel weniger Steuern als in anderen europäischen Ländern. Die EU-Kommission hat schon vor 2 Jahren kritisiert: Irland hält sich nicht an die Steuer-Regeln, um Arbeits-Plätze zu schaffen. 2. Виконати вправи.
    Verwandelt die Sätze.Das Verb soll im Präteritum sein. Der Agent übernimmt die Arbeit ohne Begeisterung.
    Das Konzert beginnt um 21 Uhr.
    Der Unfallarzt hilft dem Unfallopfer.
    Der Frosch frisst am liebsten Fliegen und Mücken.
    Sie geben ihnen endlich die geliehenen Töpfe zurück.
    Die Architektin denkt über den Plan nach.
    Trotz der rigorosen Diät nimmt er nicht ab.
    Die Entführer zwingen ihr Opfer in das winzige Versteck.
    An der Rezeption gebe ich meinen Ausweis ab.
    Die Nachteile bedenkt der begeisterte Käufer nicht.
    Unser Öko-Bäcker bringt das Brot mit dem Fahrrad.
    Auch unqualifizierte Personen bewerben sich um gute Stellen.
    Er erkennt seinen Freund nicht wieder.
    Ich spreche vertraulich mit ihm.
    Die Tante stirbt vor dem Fernseher.
    Der Seniorchef tritt endlich zurück.
    Verwandelt die Sätze. Das Verb soll im Präteritum sein. Wir fahren mit dem Zug nach Südtirol.
    Die Studentin lädt ihre Eltern zum ersten Mal in die neue Wohnung ein.
    Der Chef erfährt die aktuellen Zahlen aus der Zeitung.
    Die Kommission schlägt spontan 30 Veränderungen vor.
    Ich wasche mir die Haare nur noch zweimal pro Woche.
    Plötzlich fährt der Bus ohne uns ab.
    Ihr Mann lädt immer nur Geschäftsfreunde ein.
    Ich schlage einen Nagel in die Wand.
    Er trägt Hosen aus den 50er Jahren.
    Die Bäume wachsen nicht mehr. 
   

 Інформатика.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber в дні уроків за розкладом.

 

 

 

 

 Основи здоров’я

п.23, читати

 Мистецтво.

Теми 25,26 стор.160-167, читати. 

Біологія.

1.Перевірте свої знання з теми «Біорізноманіття» за допомогою тесту ( тестування відбудеться 08.04 о 10.00, час тестування 40 хвилин, посилання на тест буде надіслано за 5 хвилин до початку тестування)

  1. Опрацюйте параграфи 47, 48. Тема уроку 54: «Екосистема. Різноманітність екосистем», тема уроку 55 « Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах»
  2. Випишіть в зошит основні поняття.

4.Перегляньте презентацію « Екосистема. Різноманітність екосистем». Складіть схему в зошиті « Структура екосистеми» ( слайд 4)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-ekosistema-riznomanitnist-ekosistem-56075.html

  1. Перегляньте презентацію «Харчові зв’язки, потоки енергії…….», складіть схему: «Ланцюг живлення» ( слайд 6 )

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-harcovi-zvazki-potoki-energii-ta-koloobig-recovin-v-ekosistemah-13781.html

  1. Дайте відповідь на запитання після параграфів ( усно)

 

Алгебра Класичне значення ймовірності

п. 23 ( короткий конспект), № 23.1 – 23.9 усно, 23.10, 23.13-23.21, 23.29

https://www.youtube.com/watch?v=mlcEZtWd8dM

Початкові відомості про статистику  

п.24( короткий конспект ),  №24.1, 24.3, 24.5, 24.6, 24.8, 24.11, 24.15 

                   https://w ww.youtube.com/watch?v=8w46pFL687Y

Геометрія

Довжина кола і дуги кола п.19 № 644, 645, 647

 https://www.youtube.com/watch?v=v7NA0hNAnak

 

Географія.

п.36,37

" Транспорт", прочитати, відповісти усно на питання після параграфів, працювати з картами атласу. На сторінці Google-класса в папці "9 клас. Транспорт" - прочитати завдання, подивитись відео.

Виконати тренувальну вправу за посиланням

https://learningapps.org/display?v=pcjywvth519

 

Хімія.

Матеріали розміщені в classroom.google.com в кожному класі

06.04

Повторити параграфи 33-37, опрацювати завдання представлені classroom.google.com в темі узагальнення знань «Оксигеновмісні органічні сполуки»

10.04

Підсумкове тестування за темою «Оксигеновмісні органічні сполуки»

 

Зарубежная литература:

Стор. 251, письмова відповідь на питання номер 12 (2-3 речення).

   

 Українська мова:

  1. Складне речення з різними видами зв’язку. Опрацювати правило за підручником. Проглянути відеоурок https://youtu.be/W0j1qjfAZ_8. Опрацювати тести на Classtime.com.
  2. Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком.   Проглянути відеоурок https://youtu.be/2TpbNVm339A. Опрацювати тести на Classtime.com.

 

Українська література:

  1. Життя і творчість Пантелеймона Куліша. Опрацювати біографію письменника за підручником, скласти хронологічну таблицю. Фото таблиці надіслати учителю. Проглянути відеоурок https://youtu.be/8H03ULPPyPs. Читати роман «Чорна рада» (повністю, не скорочено).
  2. Пантелеймон Куліш. «Чорна рада». Прочитати ідейно –художній аналіз твору за підручником.  Проглянути відеоурок  https://youtu.be/to1S-rN7IGI. Опрацювати тести на Classtime.com.

 

Фізика.

Повторити параграфи підручника 36-38 

Виконати письмово у робочому зошиті тестові завдання, самостійну роботу з теми: "Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух."

Фото переслати за адресою

 Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Англійська мова.

Sb p 72 ex A,B

Sb p 74  читати

Wb p 48 ex A

Wb p 50 exA,B

 

Історія України.

Тема " Західноукраїнські землі на початку ХХ ст." Скласти розповідь про діяльність молодіжно-громадських організацій "Січ", " Сокіл", " Пласт". Оформити у вигляді таблиці.

 

Всесвітня історія.

Всесвітня історія. Опрацювати параграф 27. Тема " Османська імперія", письмово завдання 1-4. 

 

Правознавство.

Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач.

 

Німецька мова

Лексика немецкого языка по теме «Am Wochenende – На выходных»

 

аm Wochenende — на выходных

frei haben — не работать, не иметь занятий

arbeitsfrei- нерабочий

unternehmen (a, o) — предпринимать

einen Ausflug machen — совершать прогулку

der Ort, -e — место

fallen (ie, a) auf (A) – приходиться (на какой-л. день)

zu Besuch sein – быть в гостях

ausschlafen (ie, a) – выспаться

anstrengend — напряженный

der Ärger – неприятность

das Jugendlockale, -e – молодежное заведение

der Spielfilm- худ. фильм

der Krimi — детектив

leidenschaftlich — страстный

der Sportfan – спортивный фанат

empfangen — встречать

im Freien — на улице

stricken — вязать

telefonieren — разговаривать по телефону

sich langweilen – скучать

 

Вивчити слова + твір на тему am Wochenende

 

Інформатика.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber в дні уроків за розкладом.

 

Основи здоров’я

п.22, читати

 

Мистецтво.

Теми 23,24 стор.148-159, читати.

Біологія.

Опрацювати  параграфи: 45, 46. Скласти таблиці «Порівняльна характеристика основних груп живих організмів» ( стор. 177) та «Порівняльна характеристика деяких груп еукаріотів» ( стор. 178-179). Виконати в зошиті завдання 15 та 16 (стор. 181) письмово. Перевірити свої знання усно, відповівши на запитання після параграфів.  Переглянути відео урок «Сучасна систематика живих організмів».

 

Алгебра Комбінаторика

п.21,  № 21.10-21.16  Теорія ймовірності

п.22  №  22.1-22.6

 

Геометрія. Вписане й описане кола правильного многокутника

п.18.  № 607, 609, 611, 612

 

Географія. п.34,35 « Харчова промисловість», прочитати, відповісти на питання в кінці параграфів, робота з картами атласу. Опрацювання завдань у Google-класі. Код курса befsm2b Виконання тесту в Classtime ( посилання буде надіслано).

Хімія.

Опрацювати п. 36-37 та питання після параграфів.

Виконати інтерактивну вправу Learning Apps ( посилання буде надіслано).

Виконання тесту в Classtime ( посилання буде надіслано).

 

Зарубежная литература: читать роман Рея Бредбери «451 градус по Фаренгейту».

Русский язык : Сочинение на тему «О чем  предупреждал нас Бредбери»

 

Українська мова - Впр. 332, 333, 334, повторити правило СПР, БСР, ССР.

 

Українська література - Т. Шевченко «Ісаія. Глава 35» - (ідейно-художній аналіз письмово).  

 

Фізика. п. 36-38, вправи 36-38

 

Англійська мова.

Modul 7. Live it up!

SB Read p.68-69 ex.D,C,D

WB p.46 ex. A,B,C

Всі завдання виконати, сфотографувати та переслати особисто вчителю для

перевірки роботи.

Grammar 1

Вивчити правило, переглянути відео

Переглянути відео-правила, а потім перейти до виконання завдань

https://www.youtube.com/watch?v=-ZI2N0OcTVA

https://www.youtube.com/watch?v=cDjSi8Sy8kc&t=348s

https://www.youtube.com/watch?v=Ls5gB_bWcPA

 

Історія України.

п. 28-29 «Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на поч. ХХ ст.»  Письмово стор. 249, завдання 1-4, 7,9.

Всесвітня історія.

п. 27 «Китай». Письмово завдання 1-4.

Правознавство.

п. 23 «Кримінальна відповідальність неповнолітніх». Письмово стор. 149 завдання 1-3  

 

Німецька мова

Написати твір на тему «uber mich» за зразком, який є в зошиті. Розмір – 10-15 речень. Вивчити вірш Г.Гейне -  «Lorelei» на сторінці 67.

 

Інформатика.

Основи здоров’я

п. 21, письмово в зошитах виконати практичне завдання №8 «Самооцінка характеру» стор. 111 та Проект самовиховання  стор 112. 

 

 

 

ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ! 

Карантин - це час для самостійного опрацювання та самовдосконалення. Бажаю натхнення!

Біологія. Завдання на період з 16.03 по 20.03: параграфи: 43, 44 читати та конспектувати.

 Алгебра п.21,22  номера 21.12-21.18 зелені,  22.1-22.4

Геометрія

п.17. Номера 563-568

 Географія. повт. п. 32, читати п.34,35 відповідати на питання в кінці параграфів. Працюють із завданнями у Google-клас.

 Хімія.

1 частина

Учні  виконують практичну роботу в електроному вигляді - переходять на сайт Classtime, вводять код доступу 9E254G або відразу перейти за посиланням https://www.classtime.com/code/9E254G вводять своє прізвище та імя. Всі відповіді заносять в електронну форму тесту. 

2 частина

 Параграф 34, письмово відповіді 407-412, 420, 421

 Зарубежная литература: читать Бернард Шоу "Пигмалион". Русский язык: написать отзыв о прочитанной пьесе"Пигмалион"

 Українська мова - Впр. 307, 312, 313, 314, 315, 317, 321, 326, 327, 331, вивчити правила.

Українська література - Т. Шевченко «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі»,

 «Росли укупочці, зросли», «Ісаія. Глава 35» -прочитати. 

Опрацювати с. 186 -211 (за підручником)

 Фізика. п. 30-35, вправи 30-35

 Англійська мова. 2 група: Опрацювання матеріалів ДПА з 12-18 білети.

1 група: з 16.03 по 20.03

Sb p.64 Ex.B,C,D.

Sb p.66 Ex A,B.

Sb p.67 Ex C.

Wb p.44 Ex A,p.45 Ex C

Основні захисні заходи проти нового коронавірусу:

Будьте в курсі найновішої інформації про спалах COVID-19, доступної на веб-сайті ВООЗ та через свій національний та місцевий орган охорони здоров'я. Більшість людей, які заражаються, відчувають легку хворобу та одужують, але це може бути більш важким для інших. Дбайте про своє здоров'я та захищайте інших, виконуючи наступні дії:

Часто мийте руки

Регулярно і ретельно очищайте руки спиртом на основі спирту або мийте їх з милом.

Чому? Миття рук з милом або використання ручного втирання на основі спирту вбиває віруси, які можуть бути на ваших руках.

Підтримуйте соціальну дистанціювання

Дотримуйтесь не менше 1 метра  відстані між собою та тим, хто кашляє чи чхає.

Чому? Коли хтось кашляє або чхає, вони розпорошують невеликі крапельки рідини з носа чи рота, які можуть містити вірус. Якщо ви занадто близько, ви можете вдихнути крапельки, включаючи вірус COVID-19, якщо у людини, що кашляє, є захворювання.

Не торкайтеся очей, носа та рота

Чому? Руки торкаються багатьох поверхонь і можуть підхопити віруси. Після зараження руки можуть перенести вірус на очі, ніс чи рот. Звідти вірус може потрапити у ваш організм і може захворіти.

Практикуйте гігієну дихання

Слідкуйте за тим, щоб ви та оточуючі люди дотримувалися належної гігієни дихання. Це означає покривати рот і ніс зігнутим ліктям або тканиною, коли кашляє або чхає. Потім негайно утилізуйте використану тканину.

Чому? Крапельки поширюють вірус. Дотримуючись належної гігієни дихання, ви захищаєте оточуючих людей від вірусів, таких як застуда, грип та COVID-19.

Якщо у вас лихоманка, кашель і утруднене дихання, зверніться до лікаря рано

Залишайтеся вдома, якщо вам погано. Якщо у вас лихоманка, кашель і утруднене дихання, зверніться до лікаря та заздалегідь зателефонуйте. Дотримуйтесь вказівок місцевого органу охорони здоров’я.

Чому? Державна та місцева влада матиме найсвіжішу інформацію про ситуацію у вашому районі. Заздалегідь зателефонувавши, ваш лікар може швидко направити вас до потрібної медичної установи. Це також захистить вас і допоможе запобігти поширенню вірусів та інших інфекцій.

 Будьте в курсі та дотримуйтесь порад, наданих лікарем

Будьте в курсі останніх подій щодо COVID-19. Дотримуйтесь порад, наданих вашим лікарем, вашим національним та місцевим органом охорони здоров’я чи вашим роботодавцем щодо того, як захистити себе та інших від COVID-19.

Чому? Державні та місцеві органи влади матимуть найновішу інформацію про те, чи розповсюджується COVID-19 у вашому районі. Їм найкраще порадити, що люди у вашому районі повинні робити, щоб захистити себе.

 Офіційна інформація ВОЗ  https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019

 
 

 

3 грудня 2018 року на базі Харківського ліцею № 149 пройшов ІІІ етап міського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Географія».

За підсумками попередніх конкурсних змагань учасниками ІІІ етапу стали 4 конкурсанти, в тому числі і Сердюк Вікторія Геннадіївна, учитель географії нашої гімназії.

Під час проведення відкритих уроків конкурсанти показали знання предмету та загальну ерудицію, оптимально обирали методи та прийоми для формування основних компетентностей учнів у природничих науах і технологіях, інформаційно-цифрову компетентність, екологічну грамотність, доцільно використовували картографічний матеріал, були тактовними та демократичними у спілкуванні з учнями.

Бажаємо Вікторії Геннідіївні натхнення та перемоги!

Вітаемо! Пишаємося! Учні 8-В класу)

13 листопада 2018 року на базі Харківської загальноосвітньої школи № 5 проведено І етап міського конкурсу «Учитель року – 2019».
Сердюк В.Г., вчитель географії та Петлевська В.О., вчитель основ здоров'я представляли Холодногірський район. Конкурсанти написали фахову контрольну роботу та виконали конкурсне випробування «Методичний практикум».
Тестування дозволить визначити рівень знань конкурсантів з питань навчальної дисципліни, методики викладання предмету, педагогіки та психології.
Конкурсне випробування «Методичний практикум» дасть змогу оцінити методичну майстерність конкурсантів, їх вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.

Бажаємо нашому вчителю перемоги!

Учні 8-В класу)

Ми хочемо вас привітати
У цей святковий осінній день
Тепла і сонечка побажати
І щоб радісно вам було кожен день!
Бажаємо здоров'я, добра, довголіття,
Хай вистачить щастя на ціле століття!
Хай скрізь буде лад - на роботі, в сім'ї,
І радість на серці, і хліб на столі.
Хай сміхом й веселістю повниться хата,
Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують!

1. Іван Карпенко-Карий "Сто тисяч"

2. Михайло Коцюбинський "Дорогою ціною"

3. Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути"

4. Валентин Чемерис "Віталька + Галя, або Повість про перше кохання"

Дорогие дети и уважаемые родители! Приглашаем вас 31 мая в парк Юность Холодногорского района на грандиозный праздник, посвященный Дню защиты детей. 
Детальная информация на афише. 
Ждем вас, будет интересно

Щороку День вишиванки в Україні відзначають у третій четвер травня. Традицію започаткували у 2006 році кілька студентів Чернівецького університету. Сьогодні ж традиція вдягати вишиванки набула популярності у всьому світі. Це міжнародне свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу.