Сайт 10-А класса
Харьковской гимназии № 13
Харьковского городского совета Харьковской области
м. Харків,вул. Благовіщенська 36,
телефон (057) 712-23-42
е-mail: shoo-13@ukr.net
Біологія.
1.Перевірте свої знання з теми «Біорізноманіття» за допомогою тесту ( тестування відбудеться 08.04 о 10.00, час тестування 40 хвилин, посилання на тест буде надіслано за 5 хвилин до початку тестування)
4.Перегляньте презентацію « Екосистема. Різноманітність екосистем». Складіть схему в зошиті « Структура екосистеми» ( слайд 4)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-ekosistema-riznomanitnist-ekosistem-56075.html
Алгебра Класичне значення ймовірності
п. 23 ( короткий конспект), № 23.1 – 23.9 усно, 23.10, 23.13-23.21, 23.29
https://www.youtube.com/watch?v=mlcEZtWd8dM
Початкові відомості про статистику
п.24( короткий конспект ), №24.1, 24.3, 24.5, 24.6, 24.8, 24.11, 24.15
https://w ww.youtube.com/watch?v=8w46pFL687Y
Геометрія
Довжина кола і дуги кола п.19 № 644, 645, 647
https://www.youtube.com/watch?v=v7NA0hNAnak
Географія.
п.36,37
" Транспорт", прочитати, відповісти усно на питання після параграфів, працювати з картами атласу. На сторінці Google-класса в папці "9 клас. Транспорт" - прочитати завдання, подивитись відео.
Виконати тренувальну вправу за посиланням
https://learningapps.org/display?v=pcjywvth519
Хімія.
Матеріали розміщені в classroom.google.com в кожному класі
06.04
Повторити параграфи 33-37, опрацювати завдання представлені classroom.google.com в темі узагальнення знань «Оксигеновмісні органічні сполуки»
10.04
Підсумкове тестування за темою «Оксигеновмісні органічні сполуки»
Зарубежная литература:
Стор. 251, письмова відповідь на питання номер 12 (2-3 речення).
Українська мова:
Українська література:
Фізика.
Повторити параграфи підручника 36-38
Виконати письмово у робочому зошиті тестові завдання, самостійну роботу з теми: "Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух."
Фото переслати за адресою
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Англійська мова.
Sb p 72 ex A,B
Sb p 74 читати
Wb p 48 ex A
Wb p 50 exA,B
Історія України.
Тема " Західноукраїнські землі на початку ХХ ст." Скласти розповідь про діяльність молодіжно-громадських організацій "Січ", " Сокіл", " Пласт". Оформити у вигляді таблиці.
Всесвітня історія.
Всесвітня історія. Опрацювати параграф 27. Тема " Османська імперія", письмово завдання 1-4.
Правознавство.
Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач.
Німецька мова
Лексика немецкого языка по теме «Am Wochenende – На выходных»
аm Wochenende — на выходных
frei haben — не работать, не иметь занятий
arbeitsfrei- нерабочий
unternehmen (a, o) — предпринимать
einen Ausflug machen — совершать прогулку
der Ort, -e — место
fallen (ie, a) auf (A) – приходиться (на какой-л. день)
zu Besuch sein – быть в гостях
ausschlafen (ie, a) – выспаться
anstrengend — напряженный
der Ärger – неприятность
das Jugendlockale, -e – молодежное заведение
der Spielfilm- худ. фильм
der Krimi — детектив
leidenschaftlich — страстный
der Sportfan – спортивный фанат
empfangen — встречать
im Freien — на улице
stricken — вязать
telefonieren — разговаривать по телефону
sich langweilen – скучать
Вивчити слова + твір на тему am Wochenende
Інформатика.
Завдання буде надіслано в групу класа Viber в дні уроків за розкладом.
Основи здоров’я
п.22, читати
Мистецтво.
Теми 23,24 стор.148-159, читати.
Біологія.
Опрацювати параграфи: 45, 46. Скласти таблиці «Порівняльна характеристика основних груп живих організмів» ( стор. 177) та «Порівняльна характеристика деяких груп еукаріотів» ( стор. 178-179). Виконати в зошиті завдання 15 та 16 (стор. 181) письмово. Перевірити свої знання усно, відповівши на запитання після параграфів. Переглянути відео урок «Сучасна систематика живих організмів».
Алгебра Комбінаторика
п.21, № 21.10-21.16 Теорія ймовірності
п.22 № 22.1-22.6
Геометрія. Вписане й описане кола правильного многокутника
п.18. № 607, 609, 611, 612
Географія. п.34,35 « Харчова промисловість», прочитати, відповісти на питання в кінці параграфів, робота з картами атласу. Опрацювання завдань у Google-класі. Код курса befsm2b Виконання тесту в Classtime ( посилання буде надіслано).
Опрацювати п. 36-37 та питання після параграфів.
Виконати інтерактивну вправу Learning Apps ( посилання буде надіслано).
Виконання тесту в Classtime ( посилання буде надіслано).
Зарубежная литература: читать роман Рея Бредбери «451 градус по Фаренгейту».
Русский язык : Сочинение на тему «О чем предупреждал нас Бредбери»
Українська мова - Впр. 332, 333, 334, повторити правило СПР, БСР, ССР.
Українська література - Т. Шевченко «Ісаія. Глава 35» - (ідейно-художній аналіз письмово).
Фізика. п. 36-38, вправи 36-38
Англійська мова.
Modul 7. Live it up!
SB Read p.68-69 ex.D,C,D
WB p.46 ex. A,B,C
Всі завдання виконати, сфотографувати та переслати особисто вчителю для
перевірки роботи.
Grammar 1
Вивчити правило, переглянути відео
Переглянути відео-правила, а потім перейти до виконання завдань
https://www.youtube.com/watch?v=-ZI2N0OcTVA
https://www.youtube.com/watch?v=cDjSi8Sy8kc&t=348s
https://www.youtube.com/watch?v=Ls5gB_bWcPA
Історія України.
п. 28-29 «Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на поч. ХХ ст.» Письмово стор. 249, завдання 1-4, 7,9.
Всесвітня історія.
п. 27 «Китай». Письмово завдання 1-4.
Правознавство.
п. 23 «Кримінальна відповідальність неповнолітніх». Письмово стор. 149 завдання 1-3
Німецька мова
Написати твір на тему «uber mich» за зразком, який є в зошиті. Розмір – 10-15 речень. Вивчити вірш Г.Гейне - «Lorelei» на сторінці 67.
Інформатика.
Основи здоров’я
п. 21, письмово в зошитах виконати практичне завдання №8 «Самооцінка характеру» стор. 111 та Проект самовиховання стор 112.
ШАНОВНІ УЧНІ!
Ще 15 березня 2020 на свою електронну скриньку Ви отримали завдання за темою "Виробництво тканин, одягу та взуття". Ознайомтесь з інструкцією к завданню - прочитати параграф, подивитися відео, відповісти на питання тесту та інше. Після виконання тесту Ви автоматично побачите свою оцінку. Надішліть його мені, натиснув "Відправити".Нагадую, що строк виконання завдання до 20 березня. Після цього Ви отримаєте наступні завдання. Всі питання надсилайте на мою електронну скриньку. Бажаю успіху та натхнення!
ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ!
Карантин - це час для самостійного опрацювання та самовдосконалення. Бажаю натхнення!
Біологія. Завдання на період з 16.03 по 20.03: параграфи: 43, 44 читати та конспектувати.
Алгебра п.21,22 номера 21.12-21.18 зелені, 22.1-22.4
Геометрія
п.17. Номера 563-568
Географія. повт. п. 32, читати п.34,35 відповідати на питання в кінці параграфів. Працюють із завданнями у Google-клас.
Хімія.
1 частина
Учні виконують практичну роботу в електроному вигляді - переходять на сайт Classtime, вводять код доступу 9E254G або відразу перейти за посиланням https://www.classtime.com/code/9E254G вводять своє прізвище та імя. Всі відповіді заносять в електронну форму тесту.
2 частина
Параграф 34, письмово відповіді 407-412, 420, 421
Зарубежная литература: читать Бернард Шоу "Пигмалион". Русский язык: написать отзыв о прочитанной пьесе"Пигмалион"
Українська мова - Впр. 307, 312, 313, 314, 315, 317, 321, 326, 327, 331, вивчити правила.
Українська література - Т. Шевченко «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі»,
«Росли укупочці, зросли», «Ісаія. Глава 35» -прочитати.
Опрацювати с. 186 -211 (за підручником)
Фізика. п. 30-35, вправи 30-35
Англійська мова. 2 група: Опрацювання матеріалів ДПА з 12-18 білети.
1 група: з 16.03 по 20.03
Sb p.64 Ex.B,C,D.
Sb p.66 Ex A,B.
Sb p.67 Ex C.
Wb p.44 Ex A,p.45 Ex C
Будьте в курсі найновішої інформації про спалах COVID-19, доступної на веб-сайті ВООЗ та через свій національний та місцевий орган охорони здоров'я. Більшість людей, які заражаються, відчувають легку хворобу та одужують, але це може бути більш важким для інших. Дбайте про своє здоров'я та захищайте інших, виконуючи наступні дії:
Регулярно і ретельно очищайте руки спиртом на основі спирту або мийте їх з милом.
Чому? Миття рук з милом або використання ручного втирання на основі спирту вбиває віруси, які можуть бути на ваших руках.
Дотримуйтесь не менше 1 метра відстані між собою та тим, хто кашляє чи чхає.
Чому? Коли хтось кашляє або чхає, вони розпорошують невеликі крапельки рідини з носа чи рота, які можуть містити вірус. Якщо ви занадто близько, ви можете вдихнути крапельки, включаючи вірус COVID-19, якщо у людини, що кашляє, є захворювання.
Чому? Руки торкаються багатьох поверхонь і можуть підхопити віруси. Після зараження руки можуть перенести вірус на очі, ніс чи рот. Звідти вірус може потрапити у ваш організм і може захворіти.
Слідкуйте за тим, щоб ви та оточуючі люди дотримувалися належної гігієни дихання. Це означає покривати рот і ніс зігнутим ліктям або тканиною, коли кашляє або чхає. Потім негайно утилізуйте використану тканину.
Чому? Крапельки поширюють вірус. Дотримуючись належної гігієни дихання, ви захищаєте оточуючих людей від вірусів, таких як застуда, грип та COVID-19.
Залишайтеся вдома, якщо вам погано. Якщо у вас лихоманка, кашель і утруднене дихання, зверніться до лікаря та заздалегідь зателефонуйте. Дотримуйтесь вказівок місцевого органу охорони здоров’я.
Чому? Державна та місцева влада матиме найсвіжішу інформацію про ситуацію у вашому районі. Заздалегідь зателефонувавши, ваш лікар може швидко направити вас до потрібної медичної установи. Це також захистить вас і допоможе запобігти поширенню вірусів та інших інфекцій.
Будьте в курсі та дотримуйтесь порад, наданих лікарем
Будьте в курсі останніх подій щодо COVID-19. Дотримуйтесь порад, наданих вашим лікарем, вашим національним та місцевим органом охорони здоров’я чи вашим роботодавцем щодо того, як захистити себе та інших від COVID-19.
Чому? Державні та місцеві органи влади матимуть найновішу інформацію про те, чи розповсюджується COVID-19 у вашому районі. Їм найкраще порадити, що люди у вашому районі повинні робити, щоб захистити себе.
Офіційна інформація ВОЗ https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019
Вас ждут великие открытья,
Полезных знаний хоровод.
Сегодня воздух весь пропитан
Душистым запахом цветов.
Пусть расцветают ваши души,
Усвоив нового поток.
Пусть каждый станет самым лучшим,
Пусть будет уровень высок.
В Україні, яка "крокує" до єдиного світового простору, упровадження інформаційних технологій набуває все більш масштабного і комплексного характеру. Нові інформаційні технології є невід'ємною частиною нашого життя .
Сьогодні, 02 вересня 2019 року, в перший день нового 2019/2020 навчального року, в нашій гімназії відкрито новий сучасний комп’ютерний клас. 14 нових ноутбуків з новітнім програмним забезпеченням вже почали свою роботу.
Урочистості з нагоди відкриття нового комп’ютерного класу не залишили байдужими ні учнів, ні педагогів, ні батьків. Присутній на заході в.о. голови адміністрації Холодногірського району Григорій Кашлаков наголосив, що оновлення інформаційного простору гімназії відбулося у рамках Програми розвитку освіти міста за підтримки Харківського міського голови Геннадія Кернеса.
Представники батьківського комітету висловили подяку за турботу про їхніх дітей. А вчителі підкреслили, що відкриття нового комп’ютерного класу розширює можливості їхньої творчості та створює більш комфортні умови навчання дітей.
У новий 2019/2020 навчальний рік з новітніми технологіями.