Сайт 9-В класса

Харьковской гимназии № 13

Харьковского городского совета Харьковской области

 м. Харків,вул. Благовіщенська 36,
телефон (057) 712-23-42
е-mail: shoo-13@ukr.net

= Приветствуем на сайте 9-В класса Харьковской гимназии № 13 Харьковского городского совета Харьковской области! =

Біологія.

1.Перевірте свої знання з теми «Біорізноманіття» за допомогою тесту ( тестування відбудеться 08.04 о 10.00, час тестування 40 хвилин, посилання на тест буде надіслано за 5 хвилин до початку тестування)

  1. Опрацюйте параграфи 47, 48. Тема уроку 54: «Екосистема. Різноманітність екосистем», тема уроку 55 « Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах»
  2. Випишіть в зошит основні поняття.

4.Перегляньте презентацію « Екосистема. Різноманітність екосистем». Складіть схему в зошиті « Структура екосистеми» ( слайд 4)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-ekosistema-riznomanitnist-ekosistem-56075.html

  1. Перегляньте презентацію «Харчові зв’язки, потоки енергії…….», складіть схему: «Ланцюг живлення» ( слайд 6 )

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-harcovi-zvazki-potoki-energii-ta-koloobig-recovin-v-ekosistemah-13781.html

  1. Дайте відповідь на запитання після параграфів ( усно)

 

Алгебра Класичне значення ймовірності

п. 23 ( короткий конспект), № 23.1 – 23.9 усно, 23.10, 23.13-23.21, 23.29

https://www.youtube.com/watch?v=mlcEZtWd8dM

Початкові відомості про статистику  

п.24( короткий конспект ),  №24.1, 24.3, 24.5, 24.6, 24.8, 24.11, 24.15 

                   https://w ww.youtube.com/watch?v=8w46pFL687Y

Геометрія

Довжина кола і дуги кола п.19 № 644, 645, 647

 https://www.youtube.com/watch?v=v7NA0hNAnak

 

Географія.

п.36,37

" Транспорт", прочитати, відповісти усно на питання після параграфів, працювати з картами атласу. На сторінці Google-класса в папці "9 клас. Транспорт" - прочитати завдання, подивитись відео.

Виконати тренувальну вправу за посиланням

https://learningapps.org/display?v=pcjywvth519

 

Хімія.

Матеріали розміщені в classroom.google.com в кожному класі

06.04

Повторити параграфи 33-37, опрацювати завдання представлені classroom.google.com в темі узагальнення знань «Оксигеновмісні органічні сполуки»

10.04

Підсумкове тестування за темою «Оксигеновмісні органічні сполуки»

 

Зарубежная литература:

Стор. 251, письмова відповідь на питання номер 12 (2-3 речення).

   

 Українська мова:

  1. Складне речення з різними видами зв’язку. Опрацювати правило за підручником. Проглянути відеоурок https://youtu.be/W0j1qjfAZ_8. Опрацювати тести на Classtime.com.
  2. Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком.   Проглянути відеоурок https://youtu.be/2TpbNVm339A. Опрацювати тести на Classtime.com.

 

Українська література:

  1. Життя і творчість Пантелеймона Куліша. Опрацювати біографію письменника за підручником, скласти хронологічну таблицю. Фото таблиці надіслати учителю. Проглянути відеоурок https://youtu.be/8H03ULPPyPs. Читати роман «Чорна рада» (повністю, не скорочено).
  2. Пантелеймон Куліш. «Чорна рада». Прочитати ідейно –художній аналіз твору за підручником.  Проглянути відеоурок  https://youtu.be/to1S-rN7IGI. Опрацювати тести на Classtime.com.

 

Фізика.

Повторити параграфи підручника 36-38 

Виконати письмово у робочому зошиті тестові завдання, самостійну роботу з теми: "Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух."

Фото переслати за адресою

 Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Англійська мова.

Sb p 72 ex A,B

Sb p 74  читати

Wb p 48 ex A

Wb p 50 exA,B

 

Історія України.

Тема " Західноукраїнські землі на початку ХХ ст." Скласти розповідь про діяльність молодіжно-громадських організацій "Січ", " Сокіл", " Пласт". Оформити у вигляді таблиці.

 

Всесвітня історія.

Всесвітня історія. Опрацювати параграф 27. Тема " Османська імперія", письмово завдання 1-4. 

 

Правознавство.

Повторити параграфи 22-23. Підготуватися до розв'язання юридичних задач.

 

Німецька мова

Лексика немецкого языка по теме «Am Wochenende – На выходных»

 

аm Wochenende — на выходных

frei haben — не работать, не иметь занятий

arbeitsfrei- нерабочий

unternehmen (a, o) — предпринимать

einen Ausflug machen — совершать прогулку

der Ort, -e — место

fallen (ie, a) auf (A) – приходиться (на какой-л. день)

zu Besuch sein – быть в гостях

ausschlafen (ie, a) – выспаться

anstrengend — напряженный

der Ärger – неприятность

das Jugendlockale, -e – молодежное заведение

der Spielfilm- худ. фильм

der Krimi — детектив

leidenschaftlich — страстный

der Sportfan – спортивный фанат

empfangen — встречать

im Freien — на улице

stricken — вязать

telefonieren — разговаривать по телефону

sich langweilen – скучать

 

Вивчити слова + твір на тему am Wochenende

 

Інформатика.

Завдання буде надіслано в групу класа Viber в дні уроків за розкладом.

 

Основи здоров’я

п.22, читати

 

Мистецтво.

Теми 23,24 стор.148-159, читати.

Біологія.

Опрацювати  параграфи: 45, 46. Скласти таблиці «Порівняльна характеристика основних груп живих організмів» ( стор. 177) та «Порівняльна характеристика деяких груп еукаріотів» ( стор. 178-179). Виконати в зошиті завдання 15 та 16 (стор. 181) письмово. Перевірити свої знання усно, відповівши на запитання після параграфів.  Переглянути відео урок «Сучасна систематика живих організмів».

 

Алгебра Комбінаторика

п.21,  № 21.10-21.16  Теорія ймовірності

п.22  №  22.1-22.6

 

Геометрія. Вписане й описане кола правильного многокутника

п.18.  № 607, 609, 611, 612

 

Географія. п.34,35 « Харчова промисловість», прочитати, відповісти на питання в кінці параграфів, робота з картами атласу. Опрацювання завдань у Google-класі. Код курса befsm2b Виконання тесту в Classtime ( посилання буде надіслано).

Хімія.

Опрацювати п. 36-37 та питання після параграфів.

Виконати інтерактивну вправу Learning Apps ( посилання буде надіслано).

Виконання тесту в Classtime ( посилання буде надіслано).

 

Зарубежная литература: читать роман Рея Бредбери «451 градус по Фаренгейту».

Русский язык : Сочинение на тему «О чем  предупреждал нас Бредбери»

 

Українська мова - Впр. 332, 333, 334, повторити правило СПР, БСР, ССР.

 

Українська література - Т. Шевченко «Ісаія. Глава 35» - (ідейно-художній аналіз письмово).  

 

Фізика. п. 36-38, вправи 36-38

 

Англійська мова.

Modul 7. Live it up!

SB Read p.68-69 ex.D,C,D

WB p.46 ex. A,B,C

Всі завдання виконати, сфотографувати та переслати особисто вчителю для

перевірки роботи.

Grammar 1

Вивчити правило, переглянути відео

Переглянути відео-правила, а потім перейти до виконання завдань

https://www.youtube.com/watch?v=-ZI2N0OcTVA

https://www.youtube.com/watch?v=cDjSi8Sy8kc&t=348s

https://www.youtube.com/watch?v=Ls5gB_bWcPA

 

Історія України.

п. 28-29 «Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на поч. ХХ ст.»  Письмово стор. 249, завдання 1-4, 7,9.

Всесвітня історія.

п. 27 «Китай». Письмово завдання 1-4.

Правознавство.

п. 23 «Кримінальна відповідальність неповнолітніх». Письмово стор. 149 завдання 1-3  

 

Німецька мова

Написати твір на тему «uber mich» за зразком, який є в зошиті. Розмір – 10-15 речень. Вивчити вірш Г.Гейне -  «Lorelei» на сторінці 67.

 

Інформатика.

Основи здоров’я

п. 21, письмово в зошитах виконати практичне завдання №8 «Самооцінка характеру» стор. 111 та Проект самовиховання  стор 112. 

 

 

 

ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ! 

Карантин - це час для самостійного опрацювання та самовдосконалення. Бажаю натхнення!

Біологія. Завдання на період з 16.03 по 20.03: параграфи: 43, 44 читати та конспектувати.

 Алгебра п.21,22  номера 21.12-21.18 зелені,  22.1-22.4

Геометрія

п.17. Номера 563-568

 Географія. повт. п. 32, читати п.34,35 відповідати на питання в кінці параграфів. Працюють із завданнями у Google-клас.

 Хімія.

1 частина

Учні  виконують практичну роботу в електроному вигляді - переходять на сайт Classtime, вводять код доступу 9E254G або відразу перейти за посиланням https://www.classtime.com/code/9E254G вводять своє прізвище та імя. Всі відповіді заносять в електронну форму тесту. 

2 частина

 Параграф 34, письмово відповіді 407-412, 420, 421

 Зарубежная литература: читать Бернард Шоу "Пигмалион". Русский язык: написать отзыв о прочитанной пьесе"Пигмалион"

 Українська мова - Впр. 307, 312, 313, 314, 315, 317, 321, 326, 327, 331, вивчити правила.

Українська література - Т. Шевченко «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі»,

 «Росли укупочці, зросли», «Ісаія. Глава 35» -прочитати. 

Опрацювати с. 186 -211 (за підручником)

 Фізика. п. 30-35, вправи 30-35

 Англійська мова. 2 група: Опрацювання матеріалів ДПА з 12-18 білети.

1 група: з 16.03 по 20.03

Sb p.64 Ex.B,C,D.

Sb p.66 Ex A,B.

Sb p.67 Ex C.

Wb p.44 Ex A,p.45 Ex C

Основні захисні заходи проти нового коронавірусу:

Будьте в курсі найновішої інформації про спалах COVID-19, доступної на веб-сайті ВООЗ та через свій національний та місцевий орган охорони здоров'я. Більшість людей, які заражаються, відчувають легку хворобу та одужують, але це може бути більш важким для інших. Дбайте про своє здоров'я та захищайте інших, виконуючи наступні дії:

Часто мийте руки

Регулярно і ретельно очищайте руки спиртом на основі спирту або мийте їх з милом.

Чому? Миття рук з милом або використання ручного втирання на основі спирту вбиває віруси, які можуть бути на ваших руках.

Підтримуйте соціальну дистанціювання

Дотримуйтесь не менше 1 метра  відстані між собою та тим, хто кашляє чи чхає.

Чому? Коли хтось кашляє або чхає, вони розпорошують невеликі крапельки рідини з носа чи рота, які можуть містити вірус. Якщо ви занадто близько, ви можете вдихнути крапельки, включаючи вірус COVID-19, якщо у людини, що кашляє, є захворювання.

Не торкайтеся очей, носа та рота

Чому? Руки торкаються багатьох поверхонь і можуть підхопити віруси. Після зараження руки можуть перенести вірус на очі, ніс чи рот. Звідти вірус може потрапити у ваш організм і може захворіти.

Практикуйте гігієну дихання

Слідкуйте за тим, щоб ви та оточуючі люди дотримувалися належної гігієни дихання. Це означає покривати рот і ніс зігнутим ліктям або тканиною, коли кашляє або чхає. Потім негайно утилізуйте використану тканину.

Чому? Крапельки поширюють вірус. Дотримуючись належної гігієни дихання, ви захищаєте оточуючих людей від вірусів, таких як застуда, грип та COVID-19.

Якщо у вас лихоманка, кашель і утруднене дихання, зверніться до лікаря рано

Залишайтеся вдома, якщо вам погано. Якщо у вас лихоманка, кашель і утруднене дихання, зверніться до лікаря та заздалегідь зателефонуйте. Дотримуйтесь вказівок місцевого органу охорони здоров’я.

Чому? Державна та місцева влада матиме найсвіжішу інформацію про ситуацію у вашому районі. Заздалегідь зателефонувавши, ваш лікар може швидко направити вас до потрібної медичної установи. Це також захистить вас і допоможе запобігти поширенню вірусів та інших інфекцій.

 Будьте в курсі та дотримуйтесь порад, наданих лікарем

Будьте в курсі останніх подій щодо COVID-19. Дотримуйтесь порад, наданих вашим лікарем, вашим національним та місцевим органом охорони здоров’я чи вашим роботодавцем щодо того, як захистити себе та інших від COVID-19.

Чому? Державні та місцеві органи влади матимуть найновішу інформацію про те, чи розповсюджується COVID-19 у вашому районі. Їм найкраще порадити, що люди у вашому районі повинні робити, щоб захистити себе.

 Офіційна інформація ВОЗ  https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019

 
 

 

3 грудня 2018 року на базі Харківського ліцею № 149 пройшов ІІІ етап міського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Географія».

За підсумками попередніх конкурсних змагань учасниками ІІІ етапу стали 4 конкурсанти, в тому числі і Сердюк Вікторія Геннадіївна, учитель географії нашої гімназії.

Під час проведення відкритих уроків конкурсанти показали знання предмету та загальну ерудицію, оптимально обирали методи та прийоми для формування основних компетентностей учнів у природничих науах і технологіях, інформаційно-цифрову компетентність, екологічну грамотність, доцільно використовували картографічний матеріал, були тактовними та демократичними у спілкуванні з учнями.

Бажаємо Вікторії Геннідіївні натхнення та перемоги!

Вітаемо! Пишаємося! Учні 8-В класу)

13 листопада 2018 року на базі Харківської загальноосвітньої школи № 5 проведено І етап міського конкурсу «Учитель року – 2019».
Сердюк В.Г., вчитель географії та Петлевська В.О., вчитель основ здоров'я представляли Холодногірський район. Конкурсанти написали фахову контрольну роботу та виконали конкурсне випробування «Методичний практикум».
Тестування дозволить визначити рівень знань конкурсантів з питань навчальної дисципліни, методики викладання предмету, педагогіки та психології.
Конкурсне випробування «Методичний практикум» дасть змогу оцінити методичну майстерність конкурсантів, їх вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.

Бажаємо нашому вчителю перемоги!

Учні 8-В класу)

Ми хочемо вас привітати
У цей святковий осінній день
Тепла і сонечка побажати
І щоб радісно вам було кожен день!
Бажаємо здоров'я, добра, довголіття,
Хай вистачить щастя на ціле століття!
Хай скрізь буде лад - на роботі, в сім'ї,
І радість на серці, і хліб на столі.
Хай сміхом й веселістю повниться хата,
Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують!

1. Іван Карпенко-Карий "Сто тисяч"

2. Михайло Коцюбинський "Дорогою ціною"

3. Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути"

4. Валентин Чемерис "Віталька + Галя, або Повість про перше кохання"

Дорогие дети и уважаемые родители! Приглашаем вас 31 мая в парк Юность Холодногорского района на грандиозный праздник, посвященный Дню защиты детей. 
Детальная информация на афише. 
Ждем вас, будет интересно

Наш учитель

Наша гимназия

Адреса закладу: м. Харків,вул. Благовіщенська 36,
телефон (057) 712-23-42
е-mail: shoo-13@ukr.net

Улыбнись

полезно

 

Фраза месяца

Одна буква к пишеться:

1) суфіксах -ин-, -їн-:

2) у суфіксах -ан-ян-, -ен-, що творять прикметники, які не вказують на збільшену міру ознаки:

Дві букви н у прикметниках пишуться:

1) коли твірна основа закінчується на -н- і до неї додається суфікс -

2) у наголошених суфіксах -анн-, янн-, -енн-, коли прикметник указує на збільшену міру ознаки:

Отдых в Харькове